Frukostshopping

2013-02-09 10:07:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Ebba Mode/Kläder
Gomorron lördag! Inatt har jag och Ebba sovit uppe i sovrummet igen. Vid 1.30 kom Max över och då var det trångt i sängen så Marcus knallade ner till gästrummet. Jag kom och tänka på den där IKEA-reklamen där ingen sover där de ska och bara vandrar runt hela natten. När jag satt och ammade vid 5 imorse funderade jag ut nattstrategier. Natten som kommer nu ska Marcus prova att gå tillbaks med Max när han kommer över så får vi se hur det funkar. Det går ju bra om han kommer över framåt morgonen men inte så tidigt. En annan strategi är att vi köper en "vanlig" säng till Max vilket vi tänkt göra inom nåt år för då kan man ligga bredvid honom där tills han somnar om igen eller också kan en av oss gå och lägga oss där. Våra sovrum gränsar ju till varandra så då är vi ju alla ungefär på samma ställe i alla fall. Nåja vi får se hur det blir =)!
 
Jag har precis druckit min morgonsmoothie, ätit ett ägg och SHOPPAT vid datorn. KappAhl har 25% på ett helt köp för medlemmar så jag passade på att beställa sånt vi tittat på till Ebba. På grund av allt prat om influensor och RS-virus låter jag bli köpcentret ett tag till. Ebba har ju fått mycket fina kläder men mest klänningar så behöver lite "basplagg".
 
 
De rosa leggingsen har vi i strl 62 men jag tycker om dem så mycket så blev ett par i strl 68 också!
 
 
 




Kommentarer
Linda

Newbie har så himla fina bebiskläder :)

Svar: ja jag älskar dem! de har dock mer i butik än på hemsidan men vill inte dra med Ebba till köpcentret nu bland alla baciller så får åka om nån månad eller nåt och shoppa mer =)
Sara

2013-02-11  /  09:15:25  /  http://linchisblogg.blogspot.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback