Fredagsmys?!

2013-02-01 21:21:45 ,   Allmänt/Vardagsliv
Fredagsmyset är lite annorlunda nu när jag inte jobbar och när vi har en bebis. Jag sitter liksom i den här soffan varje kväll och vissa stunder på dagen också blir liksom inte lika mysigt som fredagkvällarna blir när man jobbat hela veckan. Dessutom har vi svårt att få Max i säng i god tid så På spåret kunde jag knappt se. Nu ska vi titta på film men en viss liten sötnos bajsade så nu byter Marcus blöja. Jag ska börja amningsmaratonet för kvällen!
 
Ja fredagsmyset kan se lite olika ut olika perioder i livet. Men snart ska vi ta fram chips, popcorn och cola i alla fall och vi får fira att Marcus jobbat klart för veckan.
 
 




Kommentarer
Maria - Fabulous Life

Åh jag förstår hur du menar, det är samma för mig. Inte riktigt lika mysigt med fredagsmys när man suttit parkerad i soffan hela veckan redan :) kram!

2013-02-02  /  00:01:38  /  http://mariafabulouslife.blogspot.se
Anneli

Nä, inte riktigt samma sak längre. Ibland känns det som att man nästan domnar i baken så mkt som man sitter på soffan nuförtiden, haha... Men fredagsmys är alltid trevligt iaf :)

Svar: ha ha ja precis och särskilt första dagarna när man kommit hem från BB. Då var jag som fastväxt i soffan =)!
Sara

2013-02-02  /  00:08:57  /  http://vardagssaker.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback