Snödagen

2013-12-06 14:42:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 Oj så det snöar ute. Supermysigt tycker jag. Nu när snön kom så insåg jag hur mycket jag längtat efter den och helt plötsligt infann sig julstämning. En som är ännu lyckligare än jag är Max som ville gå ut och leka redan 8:30 imorse.
 
 
Barnen och jag har varit på Öppna förskolan på förmiddan. Har lekt och åt korv med bröd till lunch innan vi åkte hem. Då var det bara att borsta hela bilen först. Ja det blir ju lite bök med denna snön också. Men så mysigt det var att komma in i värmen här hemma. Vi skulle egentligen åka på barnkalas i eftermiddag men kalaset har blivit inställt pga sjukdom. Tråkigt en kanske ändå skönt för då behöver vi inte ge oss ut nåt mer idag i detta väder. Hade känts lite obehagligt att köra bil med barnen i snöovädret runt kl. 16 när det är mycket trafik och dessutom mörkt. Även om det bara är en mil till kalaset så känns det ändå lugnare att vara hemma. Max blev såklart jättebesviken. Bland annat på att han inte skulle få nåt fika. Så jag fick offra mig och baka en kladdkaka som vi strax ska äta. Livet är bra tufft ibland ;)!
 
Idag är jag riktigt laddad för fredagsmys och jag hoppas att Ebba sover ok ikväll så jag kan få titta på Idolfinalen.
 
Förresten, igårkväll var Marcus och jag och tränade och fick bland annat prova på olika parövningar. Ni som har mig på instagram har nog redan sett en liten film men här kan ni se bilder också.'
 
Max tog ut snowracern förut
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback