Jag skulle bara...

2013-12-12 21:56:59 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Jag skulle bara fixa en sak på Ebbas fotobok som jag håller på med men det blev visst inte bara en sak utan flera och nu har det gått 1,5 timme. Hade ju gjort ganska mycket på hennes fotobok från detta första år men sen kom jag ju på att jag kan infoga alla de texter jag skrivit här på bloggen från hennes månadsdagar. Så nu har jag lagt till sidor och gjort om hela boken. Är låååångt ifrån klar men det kommer bli bra sen när den väl blir färdig och det kan den ju inte bli förrän efter 1-årsdagen.
 
Men jag ska bara resulterade i att typ hela kvällen gick.
 
Idag har jag och Ebba varit på mamma boot camp på förmiddan och på luciafirande på mitt jobb på eftermiddan. Imorgon är det ett år sen jag jobbade min sista dag. Ett år?! MEN VAR TAR TIDEN VÄGEN?? Var riktigt roligt att träffa kollegor och se alla barn som vuxit typ en meter var på ett år... inte riktigt kanske... men de ser så stora ut!
 
Jag innan jag åkte till jobbet för sista arbetsdagen förra året.
 

Imorgon är en stor dag... och tidigt börjar den. Klockan 7 ska vi hela familjen vara på Max förskola för luciafirande. Riktigt mysigt ska det bli och Max längtar så mycket. Till och med jag känner mig lite pirrig i magen. Tomtedräkten och luvan ligger och väntar på honom.
 
Dessutom så är Marcus ledig imorgon så nu har vi tre-dagars-helg tillsammans. Mys! Förutom luciafirande så kommer helgdagarna bestå av julgodisbak, granklädning, makeupkurs, julbord och julfest.
 
Längtar till allt.
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback