En lördag tillsammans

2013-12-07 14:53:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag! Vilken härlig dag. En lördag hemma med familjen. Vi är inte direkt bortskämda med tid tillsammans på helgerna känns det som så därför var denna dag efterlängtad när vi bara kan gå hemma och greja. Jag längtar väldigt mycket till Marcus ledighet i jul. Ska bli så skönt!
 
Max har varit iväg lite idag då han har badat med sin mormor, morbror och kusiner. Nu leker han och kusinerna här och strax ska vi fika nybakade saffransbullar.
 
Ebba har åkt i pulkan för första gången. Hon tyckte det var mysigt medan jag drog henne fram och tillbaks i snön. Självklart har Marcus och Max hunnit med ett besök i pulkabacken idag också. Där var de ju flitiga besökare i vintras. Jag kunde ju knappt åka nåt då eftersom jag antingen var höggravid eller nyförlöst under vintern som var. Men jag hoppas på att även denna vinter kommer bli snöfylld.
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback