Tvärtom

2013-08-22 10:45:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag tror jag blir en tvärtomdag om man jämför med igår. Gårdagen hade en bra start men gick sen utför men denna dag började dåligt med en alltför tidig klocka när båda barnen vaknade men sen blir den bara bättre. Efter lämning av Max på förskolan imorse så har jag varit hos frisören. Nu är jag kortklippt igen vilket känns jätteskönt. Ska försöka få till en bra bild. Ebba var med sin farfar under tiden vilket hade gått jättebra.
 
 
Sen hade jag en skön promenad hem då Ebba sov för att sedan vakna på ett glatt humör.
 
Nu sitter vi i lekrummet och Ebba försöka klättra över mina ben för att ta sig till datorn. Varför är allt roligare än leksakerna?!
 
Denna dag kommer fortsätta bra för Marcus slutar tidigt från jobbet och ikväll ska jag äta och gå på bio med tjejkompisar!
 
KRAM
 




Kommentarer
Nettan

Tack för ikväll! Har varit så trevligt! :)

Svar: ja det var det absolut!
Sara

2013-08-22  /  22:28:59 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback