Hemhjälp sökes!

2013-08-12 21:48:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja då var den då gjord. Denna första måndagen efter semestern. Även om jag inte jobbar så blir det ju vardag för mig med i och med att Marcus jobbar. Och detta har varit en ordentlig vardag det. Känns som jag tvättat, städat och bråkat med mina barn hela dagen (eller mest ett barn). Men mysiga stunder har vi också haft såklart!
 
Hur kan det blir stökigt HELA TIDEN? Stackars er som läser min blogg för hur många gånger har jag inte skrivit den frågan. Och ni tänker väl samma sak varje gång också: För att ni stökar till!
 
Japp så är det ju helt enkelt.
 
Kram och godnatt!
 
 
Det är inte lätt att bli stor men du är långt mer älskad än du tror ♥
 
 
 




Kommentarer
Anna - Albin och Sagas mamma

Precis likadant här Sara, förstår hur du känner mitt i alla stök. Och hej å hå för femårstrotset alltså!! Kan ta knäcken på vem som helst ;)

2013-08-12  /  22:11:02  /  http://withlovefrom.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback