Denna förmiddag

2013-08-14 11:58:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej! Försöker skriva detta inlägg med en nyvaken Ebba i knät.
 
Gårdagen var en bra dag med besök av min kompis S. Pratade massor, lekte med barnen och lunchade ute. Igårkväll planerade jag inför bytardagen jag är med och anordnar.
 
Denna förmiddag har varit en ganska vanlig förmiddag. Vi klev upp runt 8, barnen lekte medan jag gjorde mig i ordning och sen åt vi frukost. Efter det plockade jag ur diskmaskinen och kokade fruktpuré till Ebba. Har fotat lite kläder som jag ska sälja på Tradera. Vi har lekt på Max rum, Ebba har sovit och nu ska vi äta lunch. I eftermiddag ska vi gå till biblioteket och sen hem till min farmor.
 
Detta blev ett riktigt vardagsinlägg =)
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback