Call nature

2013-08-27 09:30:00 ,   Ebba Mode/Kläder
Har ni sett Lindex serie Call nature? Tycker det finns riktigt söta plagg i den. Väldigt mycket samma stil som KappAhls Newbie som ju är omåttligt populär. Jag har dock tröttnat lite på den gammelrosa färgen som är så signifikant för den men jag tyckte dessa plagg från Lindex var riktigt söta trots att även en del av dem är gammelrosa.
 
Synd bara att jag snålar på föräldradagarna nu så kan inte shoppa. Perfekt dock att jag har lite pengar från Traderaförsäljningar ;)
 
 




Kommentarer
Jeanette

Vilka söta plagg:)

Svar: ja visst är det! Men tur att pengar begränsar ibland för man har ju inte användning av allt man tycker är fint =)!
Sara

2013-08-27  /  19:20:56  /  http://jiasdiary.blogg.se
Sara

Hej! För något eller några år sen så blev du bjuden på kycklingspett och jordnötssås hos en kompis. Har tänkt laga det många gånger, men du vet hur det blir ibland. Nu tryckte jag på länkarna men recepten finns inte längre kvar. Råkar det vara så att du eller din kompis har det kvar? Skulle bli så glad! Kram!

Svar: Jag tror det är detta recept: http://www.ica.se/recept/kyckling-satay-med-jordnotssas-713372/
Det är väldigt gott! Har lagat det flera gånger efter det. Har för mig att det var det receptet hon använde för det var i en buffétidning som kom ut då. Det är dock ett fel i receptet. Det står inte hur mycket ingefära det ska vara i jordnötssåsen. Tror att jag brukar ta ungefär en matsked färskriven. Alltså lika mycket som det är i kycklingmarianden.

Hoppas du gillar det =)!
Sara

2013-08-27  /  20:56:44 
Sara

Åh, tack snälla! Det ska jag prova!!! :)))

Svar: Meddela gärna vad du tycker =)!
Sara

2013-08-27  /  21:55:05 
Mammatea

Så fina! Måste jag kolla in.

2013-08-28  /  15:14:58  /  http://mammatea.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback