Spontant

2013-04-02 22:36:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag håller på och funderar på inredning till vårt vardagsrum. Ska fota imorgon och visa er hur det blev med vårt nya skåp. Är så nöjda. Nu har jag beställt två nya kuddfodral från Ellos till soffan och även lite nytt till vårt sovrum som ska få lite turkosa detaljer.
 

I eftermiddags ringde A-C och barnen på dörren och Max ville genast med ut och cykla med dem. Ebba fick åka vagn och barnen cyklade och det slutade med att vi hamnade hemma hos dem och fick kvällsmat. Gillar när det blir spontant! Sen så fick vi även hjälp här hemma med att möblera om lite. Max har fått sängen vi haft i gästrummet. Anledningen till detta är våra sovarrangemang på nätterna. Max vill gärna komma över till oss på natten. Dock inte alla nätter men de flesta. Marcus kan inte tillbringa nätterna med att springa fram och tillbaks med honom till hans rum så därför behövde Max en "vanlig" säng så att Marcus kan ligga bredvid honom om det behövs. Sängen är 1,20 meter så den är riktigt lyxig. Anledningen till att det blev bråttom att komma på en lösning var att Max ramlade ur vår säng inatt och skar upp örsnibben på kanten av Marcus nattduksbord. Han kan inte ligga mellan oss för där ligger Ebba framåt småtimmarna. Vi hoppas detta blir en bra lösning. Max öra är numera tejpat med sårtejp och kirurgtejp. Jag hoppas det läker bra.
 
Nu ska jag gå och lägga mig och titta till Ebba som haft lite feber ikväll av vaccinet.
 
Godnatt ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback