Kvällsäventyr och sova i regnet

2013-04-18 09:52:25 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej torsdag! En dag närmare helgen. Blev inget bloggande igår. Spenderade förmiddagen med att städa vårt kontor så nu känner jag mig inte stressad över den sanitära olägenheten. Ja typ så illa var det. Igårkväll åkte jag och Ebba iväg med min mamma som hade visning av hudprodukter. Ikväll ska vi iväg igen. Jag har nästan inte varit iväg en enda kväll med Ebba sen hon föddes och nu blir det två kvällar i rad. Men ikväll blir det inte lika sent.
 
Vi tar en lugn dag. Just nu sover Ebba ute i vagnen. Den står under tak men tog på regnskyddet ändå för det verkar regna åt alla håll idag. Egentligen borde jag sova en stund nu men det är ju så mycket annat man vill göra. Som att blogga till exempel =)! Men något hushållsarbete tar jag inte tag i nu. Marcus slutar ju tidigt idag ;).
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback