En typisk konversation

2013-04-10 13:47:16 ,   Max
På väg hem från förskolan för en stund sen.
 
Max - Vad ska vi göra när vi kommer hem?
Jag - Du kan leka på ditt rum.
Max - Vad ska vi göra sen?
Jag - Vi ska äta pannkaksmellis
Max - Vad ska vi göra sen?
Jag - Du kan leka lite till
Max - Vad ska vi göra sen?
Jag - Sen kommer pappa hem och då ska du och han åka till Bra och begagnat.
Max - Vad ska vi göra sen?
Jag - Vi ska äta fisk.
Max - Vad ska vi göra sen?
Jag - Du kanske vill titta på bolibompa eller nån film.
Max - Vad ska vi göra sen?
Jag - Då är det dags att gå och sova.
Max - Jag vill inte sova. Jag vill vara vaken hela hela tiden. Jag vill inte gå och lägga mig. Varför måste man sova? Varför?
 
 
4-åringar. You gotta love them!!




Kommentarer
Åsa D

Haha han är för härlig :):)

2013-04-10  /  17:00:17 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback