Annandag påsk

2013-04-01 22:06:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Här sitter jag och dricker påskmust och äter ostbågar. Tar tillvara på det sista av påsken. Imorgon är det vardag igen och då står Ebbas 3-månadersbesök på bvc på agendan. Vaccination är det som gäller. Hoppas lilla snuttan inte blir alltför ledsen eller påverkad.
 
I förmiddags var jag och min mamma på en liten shoppingtur. Jag köpte bland annat en tavellist till vardagsrummet och ett dörrstopp till ytterdörren. Vi har ofta den öppen på sommaren men den vill gärna blåsa igen så detta blir kanon... och i den rätta färgen förstås!! =) Sen så blev det lite annat smått och gott inhandlat också. Annars idag så har vi varit ute och promenerat och Max har cyklat.
 
Nu ska jag ta en alvedon för har haft jobbig huvudvärk hela kvällen. Hoppas på en god natts sömn efter det.
 
Hejdå påsken!
 




Kommentarer
Linda

Åh vad bra dörrstop! Var har du hittat den?

Svar: jag köpte det på blomsterlandet men såg det första gången i slutet av förra sommaren i en inredningsbutik så det finns säkert att få tag på lite varstans!
Sara

2013-04-02  /  12:05:27  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback