Vakna tidigt

2012-09-20 08:15:13 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Kl. 5.15 imorse gick Marcus upp och då vaknade även jag och hade svårt att somna om. Blev inte bättre av att Max kom och la sig bredvid mig vid 5.45 och ville gå upp för dagen. Som tur var är ju bolibompa en bra barnvakt och Max tycker det är mysigt att ligga i soffan under en filt och titta. Jag lyckades somna om efter en stund så det blev nästan två timmars sömn till. Tur det för jag ska jobba till 18 idag och med för lite sömn i min gravida kropp blir det inte kul! Nu ska jag försöka slita Max från teven så vi kan äta frukot. Funderar på fattiga riddare till frukost. Är så sugen på det!
 
Hoppas ni får en bra dag =)




Kommentarer
Linda

Ja Bolibompa är allt en bra barnvakt ibland :)

Svar: Ja det är tur att det finns!
Sara

2012-09-20  /  16:12:29  /  http://linchisblogg.blogspot.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback