Mer bök och stök i magen

2012-09-05 22:18:19 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Bebisen i magen börjar bli så stor nu att det blir mer och mer bökande i magen. Och när jag ligger ner kan magen vara högre på ena sidan. Antar att en liten rumpa eller nåt sånt sticker upp där just då. Jag kan också känna andra ställen på magen som är hårda stundtals. Inatt när jag vaknade runt 2 för att kissa så var magen jättespänd och bullig när jag låg ner. Bebisen tryckte nog ut med allt möjligt just då.
 
Det blev en liten bebisuppdatering innan sovdags ♥




Kommentarer
Josefine

Åh, det låter härligt med bökig bebis i magen. Passa på att njuta nu, för snart är det över ;-)

Ja, gråt är ju vanligt förekommande vid lämningar, men som sagt går det fort över så snart man har gått därifrån. Jag jobbar inte fullt 75%, så barnen går mån-tis 7-14, ledig onsdagar, tors 7-16 och fre 7-14. Precis lagom tycker jag!

Shopping är livet! Eller vad säger du? Jag älskar kläder, men det kanske du har märkt? ;-)

Svar: Va skönt att jobba 75%. Det är ju sån enorm skillnad på att jobba 75 och 100 tycker jag. Fast det ultimata vore nog halvtid men då skulle det bli ekonomisk kris här hemma =)
ja shopping är underbart... har märkt att du gillar det =)
Sara

2012-09-06  /  18:13:28  /  http://josselyn.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback