Max kalas

2012-09-11 21:13:19 ,   Max
Om två veckor fyller vår kille 4 år! Mamma är jag stor? brukar han fråga och det är klart han börjar bli stor.
 
Han pratar mycket om att han ska ha kalas. Och det är inte presenterna han pratar mest om utan det är att han ska få äta tårta vilket nog är det allra godaste man kan få enligt honom.
 
Konceptet för kalaset (som inte blir på hans födelsedag för det är mitt i veckan) är barnkalas på förmiddan och släktkalas på eftermiddan. Precis som förra året med andra ord. HÄR kan ni se bilder från förra årets kalas.
 
Ikväll ville Max ha sitt kalas och ordnade ett eget på sitt rum. Han fixade inbjudningskort, tårta och annat gott och sen blev jag och Marcus inbjudna!
 
 
Dukat för kalas
 

 
En gäst är sen! Max och jag väntar.... (notera dammsugaren i bakgrunden. Max dammsög innan kalaset)
 

 
Alla gäster är på plats och efter att vi sjungit för Max blåste han ut ljusen på tårtan
 

 
Tårtbit till alla gäster!
 
 

Så vad tror ni? Visst är han redo för kalas? ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback