Kalasdag i bilder

2012-09-29 22:12:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vilken underbar dag vi haft! Max är så nöjd med sina två kalas och med alla fantastiska paket; bilar, tåg och tågbana, Pippifilm, playmobilgubbar, möbelset till Pippihuset, Pippis pappa med skattkista och Herr Nilsson, Kling, Klang och "Prussiluskan", vantar, strumpor, kalsonger, två par pyjamaser, ett bar byxor, Cd-bok med Mamma Mu, vattenfärger, penslar, ritblock, studsbollar, båt att ha i badkaret......
 
Det var en trött fyraåring som somnade efter pizzamys ikväll!
 
 
Marshmallowsklubbor
 
 
Kalasklädd Max och dukat för barnkalas
 
 
Mitt försök till en pippitårta
 
Fika på barnkalaset
 
 
 
I eftermiddags var det släktkalas! Dags för fika igen! Max öppnar paket med mormor och kusiner som tittar på
 
 
 

 




Kommentarer
Anna

Gud så söt du är i gravidmagen, den är verkligen så himla fin. Du strålar trots tröttheten.

Ang. om jag blir sugen på en till... :)
Sugen blir jag alltid när jag ser en bebis, men mitt förnuft stoppar mig här. I alla fall på några års sikt. Känner att jag vill kunna ge barnen en så bra vardag som möjligt och även att de ska få vara med om resor och annat skoj, och det är redan körigt med tre barn i familjen. Plus att bilen är smockfull nu när vi är på väg någonstans allihop.

Kramar

Svar: Å tack Anna =)! Va gullig du är. Ja magen tycker jag också är fin men börjar bli trött på de mörka ringarna under ögonen men skönt att det kanske bara är jag som ser tröttheten =)
Förstår ditt tänk angående fler än tre barn =)! Kram
Sara

2012-10-03  /  20:20:56  /  http://withlovefrom.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback