I ett

2012-09-10 21:50:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Vissa dagar går det i ett från det att man kommer hem från jobbet tills att man lägger sig. Idag har det varit så fast jag var hemma från jobbet kl 17 istället för 18. Röja på diskbänken, laga mat, plocka undan efter maten, duscha, ta hand om en olycka i Max i kalsonger, duscha honom, tvätta, lägga Max, fixa adresser till Max kalasinbjudningar, åka och handla på ICA och några varor på Konsum, steka omelett och kantareller, satt mig här i soffan och klockan är 21.50.
 
Imorn är det fotografering på jobbet och jag min "klant" har frisörtid på onsdag. Men får göra det bästa av burret imorn =)
 
Snart läggdags i vårt fantastiska sovrum. Känns som man sover på hotell! Förresten vad tycker ni om våra nya rum? Har knappt fått några kommentarer angående det!
 
Kram till er ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback