Fredagsmys

2012-09-07 20:44:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Visst är fredagsmyset speciellt på hösten när man kan mysa inne med tända ljus? Nu är det ju fortfarande ljust i början av kvällen och ikväll åt vi i solskenet som smög sig in igenom fönstret. Grekisk pytt med tzatzikismaskade vi i oss och nu ikväll väntar chips och cola.... som vanligt =)! Nu är det mörkt ute och ska tända ljusen.
 
 
Länk till receptet: sarasrum.blogg.se/2012/january/grekisk-pytt.html
 
(blogg.se ändrar länken när jag lägger in den i inlägget så därför kom den på detta sätt istället)




Kommentarer
Anna

Låter (och ser) gott ut! Vad har ni i? Kör bara in allt i ugnen?

Svar: Jag får inte länken i inlägget att fungera. Provar här: sarasrum.blogg.se/2012/january/grekisk-pytt.html Det är klyftpotatis med marinerade kycklingstrimlor på och sedan paprika, fetaost, tomater på. Jag har även oliver till. Och sen tzatziki vid sidan. Fungerar inte länken så säg till så får jag länka till originalreceptet =)
Sara

2012-09-07  /  22:09:09  /  http://annamopp.spotlife.se
Anna

Tack, det funkar om man kopierar och klistrar in i ett nytt fönster =)

Ska absolut testa det!

Svar: ja det måste du göra. Så konstigt med länken. När jag lägger in den i inlägget så väljer datorn att ändra länken så den inte kommer rätt. Provade flera gånger i förmiddags. ska prova igen nu!
Sara

2012-09-08  /  18:10:33  /  http://annamopp.spotlife.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback