En till IKEAbudget?

2012-09-01 10:59:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Goförmiddag!
 
Klockan 6.00 tyckte Max det var dags för uppstigning. Men ovanligt nog kunde han tänka sig att ligga och mysa mellan sina trötta föräldrar. Efter lite mindre än en timme gav han upp och la sig i soffan och tittade på Bolibompa istället. Efter ett tag var även vi uppe på benen!
 
Nu på förmiddagen pågår lite förberedelser till festligheter vi ska på ikväll. Marcus är dock superförkyld och ska spela och sjunga. Kan bli spännande =)!
 
Mitt stödbälte för höfterna tvättas just nu så försöker hålla mig relativt still tills jag kan använda det igen. Ska fixa lite i Max lekrum sen. Men hyllan jag ska montera ligger ute i garaget och tror inte att min kropp uppskattar om jag försöker släpa in den själv så bäst att vänta på att mannen kommer hem. 
 
Spanade in två plädar på IKEA igår som vore fina på vår säng. Budget spräcktes ju dock igår men man kan ju alltid göra en ny budget om nån/några veckor?! ;)
 
....eller....

 




Kommentarer
Linda

Underbart fina plädar, jag har den första. Men skulle gärna vilja ha den andra också!

Svar: ja de är verkligen jättefina!
Sara

2012-09-01  /  20:15:50  /  http://linchisblogg.blogspot.se
Emma

Jag röstar helt klart på den till vänster! :-)

Svar: Ja visst ser den gosig ut =). Funderar på att skapa en ikeabudget redan till nästa helg ;)
Sara

2012-09-02  /  08:32:33 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback