Uteeftermiddag

2012-10-06 18:24:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 




Kommentarer
Therese

Åhh vilken fin bula du fått på magen. Ser så mysigt ut så visst blir man allt lite sugen på en liten bebbe igen... men det får nog vänta ett tag till. haha. Hoppas du mår bra idag trots promenaden. Minns hur det var, varje liten ansträngning visade sig alltid dagen efter. Jag hade ju mina jobbiga sammandragningar hela graviditeterna. kram

Svar: Tack! Ja ibland är det riktigt mysigt med denna fina "fotboll" på magen men ibland vill man ha tillbaks sin kropp... eller framför få bort smärtan. Magen är ju rätt mysig =) har ont idag men det är ändå värt att röra på sig lite. Men va jobbigt med sammandragningar. Det har jag kommit lindrigt undan ifrån. Har kanske haft nån denna graviditet och med Max hade jag typ ingen förrän de sista veckorna! Tänk så olika det kan vara. Kram
Sara

2012-10-08  /  10:25:44  /  http://mirasmamma.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback