Status på oss idag

2012-10-21 14:24:56 ,   Allmänt/Vardagsliv
Här pågår lugn söndag. Just nu är jag själv hemma för Marcus och Max är ute och cyklar. Endast ljudet av tvättmaskinen och diskmaskinen som hörs. Marcus började dagen idag med att baka bullar kl. 8 imorse. Jag är imponerad. De blev goda oh det luktar gott i hela huset.
 
Max blev jättehes i fredags och var det även igår. Han har hostat och snorat lite och igårkväll trodde vi att han hade feber med glansiga ögon och rosiga kinder. Men det hade han inte utan bara förkylning som gav symtom. Idag har han vaknat helt symtomfri! Härligt. Vi höll honom inne igår men idag är det skönt för honom med frisk luft. Även jag skulle behöva frisk luft men orken finns inte riktigt. Passar på och myser och grejar inne. Lite senare i eftermiddag ska Max och jag åka till min mamma som ska klippa Max hår så då får jag lämna huset i alla fall =)!




Kommentarer
Nina Bergquist

ja hon satt still iaf 10-15 min. haha.. tur att det var kortfilmer :D

2012-10-22  /  13:24:31  /  http://deliciously.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback