Onsdag

2012-10-17 22:18:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Ligger i sängen med datorn i knät och ska strax sova. Har inte så mycket att "rapportera" från dagen. Trött och ont... som vanligt med andra ord! Magen växer mycket nu känner jag och jag har gått upp i vikt på bara några dagar. Får se hur länge till jag kan ha ringarna på fingret!
 
Jag slutade jobba vid 14 idag och Max och jag åkte hem till min farmor och fikade innan det bar hemåt. Marcus kom inte hem förrän efter 20 ikväll och då satt jag fastklistrad vid Bonde söker fru. Å så bra det är =)! Jag har kokat en köttgryta till kvällsmat imorn så lite effektivitet har jag orkat med.
 
Nu sova! Hoppas er dag varit bra ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback