Och så är det snart måndag....

2012-10-14 21:33:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Å så var det söndagkväll igen och vi står framför en ny vecka. Jag gillar inte måndag alls!! 6.30 ringer klockan, vilket i för sig inte är tidigare än kommande morgnar, men jag har lämningen av Max och då är det inte bara jag som ska göras i ordning utan även han. Ska locka honom att äta frukost och sen komma iväg i tid. Han är dock jätteduktig och klär sig själv och allt sådant nuförtiden men det tar också tid när han ska göra allt själv. Nåde mig om jag häller upp yoghurt och flingor för det ska han göra själv. Detta plus en trött gravidkropp med dåligt tålamod en måndagsmorgon är inte en bra kombo! Sen så är måndagförmiddagar på jobbet alltid lite röriga med planeringstid och sådant. Nej usch så negativ jag lät nu men jag gillar verkligen inte måndagar!
 
I eftermiddags var A-C, M och barnen här. Marcus bakade äppelpaj som vi bjöd på. Sen har jag varit på gravidgympa vilket var skönt som vanligt. Mat, Solsidan och Hellenius hörna och nu är snart denna söndag till ända.
 
En helg går fort.
 
Hoppas på en bra måndag imorgon för både er och mig och tack för era kommentarer senaste dagarna. Det är så kul när ni kommenterar. De senaste veckorna har jag fått fler läsare vilket jag tycker är jättekul. Är du ny här så presentera dig gärna =) ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback