Nattbananen

2012-10-15 22:16:06 ,   Allmänt/Vardagsliv
Håller på och botar kvällshungern fast jag egentligen redan borde ligga i sängen. Två knäckemackor och en avokado och sen blir det bums i säng. Är trött fast jag sov en timme på eftermiddan.
 
Får se om det blir nattätning av banan sittande på toalettstolen inatt med. Vill inte störa min man genom att ligga i sängen och äta banan mitt i natten så har då satt mig på toalettstolen med morgonrocken som filt (på locket vill jag påpeka). Är lite mörkrädd så vill inte gå ner på nedervåningen.
 
Riktig hungerperiod just nu.
 
Godnatt ♥




Kommentarer
Nina Bergquist

så jobbigt då man hela tiden får sådana där. tur att dem oftast är övergående. så länge man har mat hemma, ja det man är sugen på så är det ju hanterbart iaf :D

2012-10-16  /  19:13:43  /  http://deliciously.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback