Lugn och ro

2012-10-30 20:31:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Lugn och ro här hemma ikväll och det luktar kladdkaka i huset. Mums! Marcus har bakat och snart ska jag äta det tillsammans med glass. Står ju att jag ska börja ladda med kolhydrater nu i graviditeten och det måste ju vara kladdkaka det menas med det ;).
 
Väldigt lugn dag på jobbet idag men när jag kom hem var jag ändå jättetrött. Låg i sängen och surfade lite på datorn och sen sov jag en halvtimme innan jag hämtade Max. Var jobbigt att vakna till och hade ont av foglossningen. Min kropp går lite på sparlåga känner jag även om jag kan känna mig väldigt energifylld stundtals så "landar" jag hårt sen. Men det är ju "bara" 60 dagar kvar till beräknad födsel så dags att ladda energi för förlossning... och för julstök.... =)
 
 




Kommentarer
Anneli

Gott med kladdkaka! Själv tryckte jag i mig en chokladmuffins modell större igår. Som du säger, det gäller ju att ladda upp med lite energi ;)

2012-10-31  /  08:36:49  /  http://vardagssaker.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback