Läkarbesök

2012-10-15 14:12:00 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Hej på er! Idag har jag jobbat fem timmar och sen varit på läkarbesök. Har blivit fortsatt sjukskriven på 25% så jobbar 75%. Jätteskönt! Och vad enkelt det var! Läkaren frågade om jag inte ville ha mer sjukskrivning men jag tycker detta känns lagom just nu men kommer säkert vilja jobba mindre om några veckor. Har ju fortfarande inte fått besked ang. graviditetspenning på halvtid som jag sökt från och med 1 november. Hon gjorde diverse tester på mig. Tryckte på olika ställen och böjde på mina ben när jag låg ner och så. Gjorde riktigt ont på en del ställen.
 
 
Tycker detta är lite roligt. Vaddå högt gravid? Det måste menas höggravid va? =)
 
 
 




Kommentarer
Johanna

Skönt att det gick bra, och att du slapp slåss för det!

Svar: ja jätteskönt! Och skönt att känna att jag kanske kan bli sjukskriven på halvtid så småningom om graviditetspenningen inte går igenom!
Sara

2012-10-16  /  07:30:08  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback