Hormonbomb

2012-10-13 11:03:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron lördag!
 
För mig blev det ett sent gomorron för jag klev ur sängen kl. 10! Var dock vaken mellan 5 och 6 imorse. Åt banan för var hungrig och sen vaknade Max. Han och Marcus gick upp sen närmare 6.30 medan jag drönade kvar. Skönt att få sova ordentligt. När jag är trött är jag en riktig hormonbomb som är trött och grinig.
 
Nu råder lördagslugnet här hemma. Max tittar på film, Marcus lyssnar på musik och jag sitter här med min cappuccino och surfar runt och njuter av ledighetskänsla. Strax ska det läggas spenatsoppa till lunch och på eftermiddan ska vi ta en fika med M och H.
 
Igår kom HM-varorna som jag beställt. Har inte packat upp påslakansetet till bebis än men denna fina tröja till Max som jag köpte har jag kollat på.
 




Kommentarer
Hanna Karlsson

Vilken snygg kofta!

2012-10-13  /  21:01:38  /  http://hannafialotta.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback