Fransk manikyr

2012-10-20 18:16:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
 

Hej lördag! Oj dröjde visst ända till kvällen innan jag bloggade idag fast vi varit hemma hela dagen. Enda utflykten jag gjort idag är till Lindex på förmiddan. Köpte en present, ett par jeans till Max och ett fransk manikyr-set till mig själv. Var fem år sen jag pysslade med det senast. Men nu är alla mina naglar så jämnlånga så kul att göra det. Lite pillrigt nu när jag är ovan men lär mig nog med tiden igen. Är relativt nöjd i alla fall. Ni ser lite resultat på bilden.
 
För övrigt har dagen bestått av matlagning och barnvaktande av Max kompis S medan hans pappa M och Marcus grejade i vårt garage. Sen kan dagen även beskrivas med ett ord: ont! Fick ställa in kvällens planer för min kropp orkar inte ge sig iväg nånstans. Har inventerat lite bebiskläder här hemma och vilat. Marcus lagar mat så strax ska vi äta nachogratäng.
 
Hoppas ni har en trevlig lördag ♥




Kommentarer
Anneli

Fint med naglarna. Har själv aldrig testat fransk manikyr.

2012-10-20  /  21:45:33  /  http://vardagssaker.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback