Den stora fotoboken

2012-10-15 20:27:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på. Gravidhjärna OCH ouppmärksam. Idag har jag hämtat ut fotoboken jag gjort och beställt för Max 3-4 år. Den blev liksom lite större än jag tänkt mig. Jag hade visst valt att den skulle vara 30x30 cm istället för 20x20 när jag började skapa den för några månader sen. Reagerade inte på priset heller för detta är typ första gången jag betalar för en fotobok så har inte koll på vad det brukar kosta. Jag har alltid lyckats tajma in ett erbjudande om gratis bok tidigare. Nu var 50% rabatt och jag betalade 279 och tyckte inte det var så farligt.
 
Men fotoboken är STOR! A3-kvadratisk. Men eftersom felet är mitt eget och det blir väldigt mycket dyrare om jag ska göra en till så får det vara. Max är nöjd och bilderna syns ju bättre!
 
 
 
”Jag tävlar inne hos emmashjartan, om ett par valfria iphone-vantar, i samarbete med iphone-vantar.se





Kommentarer
Anonym

Vilken fin fotobok! Vart beställer du ifrån?

Svar: från fuji =) beställer den varianten som heter briljant för den har tjocka sidor!
Sara

2012-10-15  /  21:22:58  /  http://linchisblogg.blogspot.se
Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Roligt att du är med och tävlar! Lycka till!! :)

Svar: Tack!
Sara

2012-10-15  /  21:51:01  /  http://emmashjartan.se
Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Du glömde lägga till texten under bilden :)

Svar: fixat!
Sara

2012-10-15  /  21:51:31  /  http://emmashjartan.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback