Besked inför framtiden

2012-10-22 20:39:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Gokväll. Bjuder på instagrambilder från idag. Natten till idag vaknade jag och var helt svettig. Visste inte om jag hade feber eller vad det var. Satt i alla fall uppe en timme och sen kunde jag lägga mig igen. Sov som en stock till kl. 7 imorse. Var så lycklig att Max sov så länge. Han har ju vaknat före kl. 6 den senaste veckan och då hade jag brutit ihop imorse. Jag lämnade honom på förskolan vid 8.30 och sen hade jag lite viltid hemma. Slumrade och vilade innan jobbet. Haft APT idag också så kom hem vid 19.30. Då väntade ett brev på mig med dessa ord:
 
 
Ja det gick alltså igenom =). Nu har jag en massa detaljer att kolla upp såsom vad händer om jag inte orkar jobba halvtid till den 18 dec för foglossningen, kan man bli sjukskriven på den andra halvan då? (likaså om jag blir sjuk i ex. feber el likn. och behöver vara hemma helt en period). Om jag måste vabba? Vad händer om jag föder före den 18 december? Är jätteglad över beslutet och att jag nu vet. Lättnad. Nu ska jag bara försöka få ihop ett fungerande schema på mitt jobb. Det är det svåraste i det hela.
 
Detta firas med massor av mineralvatten vilket jag är supersugen på just nu =)
 
KRAM
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback