Trerätters

2012-11-25 11:12:36 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej söndag! Idag var jag bra segstartad. 10.18 gick jag upp för dagen. Laddade ordentligt med energi för Marcus ska iväg och repa hela eftermiddan denna söndag också. Har inte riktigt ork för att rodda livet själv här hemma men det ska nog gå bra!
 
Igår åt vi en fantastisk trerätters hos M och H. Med sådan middagsbjudning behöver man inte gå ut på restaurang inte =)!
 
 
Förrätt: Jag kommer inte ihåg namnet på allt men löjroms cheesecake och bruschetta var det i alla fall =)!
 
 
Potatis i ugn, kyckling med julmustsås, stekta grönsaker och sparris
 
 
 
Jag blev så mätt att jag inte behövde äta något förrän frukosten för en halvtimme sen! Väldigt skönt att slippa natthungern Skulle behöva en trerätters varje kväll ;)
 
Äppelpaj, med vaniljsås och glass




Kommentarer
michaela- med syskon i magen ♥

ojojoj, så himla gott det där såg ut!

Svar: ja det var riktigt gott! snacka om att känna sig bortskämd =)!
Sara

2012-11-25  /  12:20:22  /  http://minahjartanochjag.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback