Stjärnor och prickar

2012-11-14 21:06:37 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ikväll har jag varit och shoppat med min mormor. Hon syr lapptäcken till sina barnbarnsbarn och nu är det vår bebis tur att få ett så jag var med och tittade på tyger. Inte helt otippat valde jag mörkblått tyg, ett med stjärnor och ett med prickar. Sen kommer det bli nåt enfärgat också. Hon syr det med lite vadd i så det blir mjukt. Perfekt att ha på golvet för bebis att ligga på och sedan sitta på. Vi använde det Max fick jättemycket när han var liten.
 
 
Och sen blev det ett skjortköp till Max. Den skjortan jag visade i tidigare inlägg fast jag köpte den gröna istället. Så fin!
 
Ni börjar väl bli trötta på allt tjat om hur trött jag är men det går liksom inte att beskriva den utmattande känsla som tagit över min kropp. Orkade knappt skriva detta blogginlägg och då är det illa!! Har haft ganska många sammandragningar idag också. De gör absolut inte ont men magen blir hård. Den tränar för fullt med andra ord!
 
 
 
 
 
 




Kommentarer
Mikaela

Jag vet precis hur det känns,den utmattande känslan.Har svårt att komma ur säng och soffan nu,får ta sats,man känner helt enkelt kroppens begränsningar.44 dagar kvar till bf :)

Svar: ja hela kroppen känns tung och ögonen trötta!! Ja 44 dagar till bf för mig också idag. Shit... bara 1,5 månad ju!!!
Sara

2012-11-15  /  09:25:31 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback