Ooops....

2012-11-19 22:00:58 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Jag spontanköpte precis en ny amningskudde. Vi har en rosa sen tidigare som vi köpte i Ullared innan Max föddes. Den fungerade bra men var lite väl mjuk och oformlig tyckte jag. Sen har den varit utlånad till en kompis som fått två barn. Nu fick jag ett ryck och beställde en ny från Ellos. Med 40% så blev den lite billigare än vanligt... men ooops vilken spontanshopping det blev!
 
 
 
Så kan det gå när man är vaken på "övertid". Varit golvad hela kvällen men har ätit varma mackor nu som Marcus gjort till mig så piggnade visst till! Men nu är det läggdags inom kort. Hungern är inte helt botad ännu!




Kommentarer
Anneli

Man måste unna sig lite spontanshopping ibland :)

Svar: ja precis! jag har varit väldigt kontrollerad i bebisshoppingen hittills så lite extra måste man ju unna sig =)
Sara

2012-11-20  /  08:25:24  /  http://vardagssaker.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback