Matt

2012-11-22 10:46:15 ,   Allmänt/Vardagsliv
Grått och tråkigt väder ute idag! Inte så inspirerande direkt.
 
Ligger nu och vilar i soffan inför att åka och jobba om en halvtimme. Svårt att komma igång idag. Matt i ben och armar och lite yr i huvudet. Brukar piggna till när jag kommer till jobbet.
 
Ikväll vankas det julmarknad hos min moster. Ska bli mysigt! Innan jag ska åka dit har jag två timmar själv hemma i eftermiddag. Blir nog en liten tupplur då =)!
 
Kram till er och hoppas ni får en bra dag
 
 




Kommentarer
Johanna

Skickar lite pepp, och hoppas på att dagen vänder till det bättre!

kram!

2012-11-22  /  12:03:25  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com
Maria ~liten i magen~

Åh vad mysigt med julmarknad! Hoppas du får en bra dag på jobbet. Kram!

Svar: tack så mycket! Jobbet har gått bra och julmarknaden var supermysig =)!
Sara

2012-11-22  /  14:02:29  /  http://stevemaria.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback