Man ska aldrig säga nåt....

2012-11-23 11:12:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Goförmiddag! Jag lämnade Max på förskolan vid 9.30 och har sen tagit en lång och skön dusch och satt igång en tvätt. Nu har jag ordinerat vila för mig själv ända till Max ska hämtas 13.30.
 
Igårkväll sa jag till min kompis M att jag inte haft några förkänningar av värkar ännu utan bara lite svag "mensvärk" nån gång men när jag sen kom hem och satt och tittade på tv så började det göra ont ut mot ryggen, magen blev hård och det gjorde ont. Och sen tio minuter senare samma sak igen och tio minuter efter det samma sak igen. Bra att veta att livmodern tränar men eftersom jag inte är van vid förvärkar så blev jag lite skraj. För jag har inte beställt bebis nu!! Har under natten haft "drag" i ett ben så varit obehagligt att sova. Annars inget nytt på den fronten. Men man ska aldrig säga nåt.....
 
 
 
 
 
 




Kommentarer
Sarasdiary

Hih, jag hade BF den 29/4 men Tilde kikade ut den 26 :-) hihi

2012-11-23  /  11:20:51  /  http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary
Sarasdiary

oj, jag var lite snabb det! Du har ju BF 29/ 12 ;-) hihi

Svar: Hi hi...det är ingen fara =) Vår bebis kanske tittar ut 26/12 =)!
Sara

2012-11-23  /  11:21:24  /  http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback