Lördagslugnt

2012-11-17 16:19:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Idag har bebis varit livad i magen vilket känns skönt för då mår ju vår lilla gymnast bra!
 
Här pågår lördagslugn. Jag är just nu totalt energilös och har dåligt tålamod och väntar på att Marcus ska komma hem från ärenden så att han kan röja i köket och lyssna på vår son som pratar oavbrutet. Vi ska grilla för sista gången denna säsong så jag samlar energi och ork till det genom att ligga på soffan.
 
Jag sov till 9.30 idag och vid lunchtid åkte vi till Bra & Begagnat och shoppade lite smått och gott. Sen har vi ätit lunch hos svärföräldrarna.

Ikväll blir det grillat, chips, dipp, cola och "Så mycket bättre" och jag tänker inte resa mig ur soffan. Vi har även funderingar på att hyra filmen "Cockpit" men får väl se hur trötta vi är. Ingen idé att hyra om vi ändå bara somnar =)!
 
Kram




Kommentarer
Anneli

Kikade oxå på så mkt bättre men jag tycker faktiskt tyvärr att den här säsongen är ganska trist så det blev en massa andra saker gjorda samtidigt, inte helt fel iofs ;)

Svar: Jag gillar Uggla, Darin och Miss Li. De andra gör mig detsamma känns det som!
Sara

2012-11-17  /  22:29:08  /  http://vardagssaker.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback