Kiropraktorbesök

2012-11-06 20:41:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
Då var snart tisdagen slut! En riktigt bra start på dagen fick jag eftersom Marcus och Max åkte en timme tidigare än mig på morgonen och jag kunde äta frukost i lugn och ro. Var så mycket piggare på jobbet än vanligt när jag fått sova till 7.45 och sen bara fått rått om mig själv innan jag åkte iväg. Det är likadant imorn. Skönt!
 
Blivit mycket bebissaker snack i de senaste inläggen. Hoppas ni inte tröttnat totalt. Apropå vagnen så funkade inte alls åkpåsen vi har eftersom den är för sittvagn men jag hittade ett varmt luddigt "underlägg" att ha i vagnen så det kanske blir det, kudde och varma filtar istället. Bebis har ju overall på sig. Vi har inte bara fleeceoveraller utan vi har en "riktig" overall också sen Max var liten. Vi får testa helt enkelt! Regnskydd upptäckte jag dock att vi har och jag har även fått tag på ståbräda idag typ gratis. Så helt plötsligt blev vagnen fullutrustad!
 
Har varit hos kiropraktorn på eftermiddan. Han "knäckte" vi höfterna och efter det kunde jag ta långa steg vilket jag inte kunnat på ett tag. Det har liksom tagit stopp. Kändes skönt. Är inte lika "låst" längre.
 
Nu har Max äntligen somnat och jag ska bara slappa till läggdags! Kram till er ♥
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback