Julmarknad

2012-11-22 22:19:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
För en timme sen kom jag hem från julmarknaden hos min moster! Många utställare/försäljare och mysig stämning på moster loge. Och sen var det ju den fantastiska buffén också. Alla som säljer på marknaden får ha med ett bidrag till buffébordet. Det fanns sallader, pajer, gratänger, kräftsoppa, bröd, glögg, godis osv.
 
En del av logen. På nedervåningen serverades buffén och det var fler utställare där. Till höger på denna bild min föräldralediga kollega Anna med sina alster.
 
 
Detta blev mina köp ikväll! Tre vita tyghjärtan och ett hjärtarmband
 
Nu är det snart läggdags och imorgon är jag ledig! Saknar just nu Max som jag inte träffat sen imorse! (han har varit hos sin farmor och farfar på em/kvällen för Marcus haft möte på jobbet så han var inte hemma när jag kom hem från mitt jobb innan jag åkte till marknaden).
 
Kram och Godnatt




Kommentarer
Maria - Fabulous Life

Åh vad mysigt det ser ut med julmarknad! Kram!

2012-11-23  /  09:37:43  /  http://Mariafabulouslife.blogspot.com
Hanna W | BF 2013 ♥

vad mysigt :}

2012-11-23  /  12:22:09  /  http://mammawild.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback