Grillat

2012-11-18 11:02:59 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej söndag! Blev en rejäl sovmorgon för mig idag med så nu har jag nyss ätit frukost. Har varit vaken vid flera tillfällen under natten. Satt och pimplade mjölk och gaviscon vid teven kl. 4 imorse. Det fick bort halsbrännan! Sen så vaknade Max före 5 och tyckte det var morgon. Efter att han hade kissat på toaletten så somnade vi om. Antalet toalettbesök för mig under natten orkar jag inte ens räkna. Marcus säger att vi snart får vattenskador i huset pga allt mitt kiss. Sorry for the information =)!
 
Igår fick vi en riktigt mysig lördagkväll. Årets sista grillat med flankstek, klyftpotatis, sallad och beasås och sen grillade bananer med choklad i. Darins och Miss Li´s versioner i Så mycket bättre var ju SÅ bra. Har aldrig varit ett Darin-fan men börjar för sjutton bli det nu!
 
Och sen så hyrde vi filmen Cockpit och ingen av oss somnade. Den var bra men det gick lite fort på slutet tyckte vi.
 
En lyckad lugn lördagkväll med andra ord. Idag ska Marcus iväg och repa hela dagen. Han åker efter lunch. Jag och Max ska hänga lite hos mina föräldrar på eftermiddan och sen lämnar jag Max där för att åka hem och vila och senare gå på gravidgympa.
 




Kommentarer
Carro - 22år och 2barnsmamma

Ååh fy sjutton vad gott :)

Svar: Ja det var riktigt gott =)!
Sara

2012-11-18  /  13:47:14  /  http://norbergcaroline.blogg.se
Nicolina Jarl

åååh, gud vad gott det ser ut! Man blev ju inte alls hungrig nu, hah!

2012-11-19  /  15:14:42  /  http://nicolinasfoto.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback