Gravidfotat

2012-11-03 13:18:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag! Sitter och äter lunch efter att vi har gravidfotat i mina föräldrars trädgård på förmiddan. Vi körde snålvarianten och fixade det själva med hjälp av min kompis My. Vi googlade båda två på fotoidéer och sen så gjorde jag inställningarna och hon fotade. Många fina bilder fick vi!! Ni vill nog inte se alla 249 stycken men ett axplock kommer garanterat =). Ska bara redigera till dem lite. Här kommer ett litet smakprov på en plojbild:
 

Det var kallt ute! Fryser fortfarande.

Foto: My
 
Dagen fortsätter i ett rasande tempo! Om nån timme ska vi lämna Max hos mina föräldrar där han ska sova inatt. Marcus och jag ska in till stan och shoppa till bebis och sedan ska vi på 40-årsfest. Det är 70-talstema om man vill. Jag har haft ångest för det i flera veckor men kom i alla fall fram till att jag har en tunika i brun och orange. Igår när jag skulle ta fram den så hittade jag den inte. Antagligen rensades den bort när jag städade garderoben för några veckor sen. Har lånat en hellång brun klänning som min farmor hade på 70-talet. Men jag känner mig bara stor och konstig i den. Inte alls bekväm! Så det får bli en vanlig svart kort klänning och sen ett band runt huvudet. Man vill ju känna sig fin när man ska på kalas.... särskilt när man är gravid!
 
För övrigt så har jag känt av de första förvärkarna idag. Bara som lite svag mensvärk så ingen fara. Bara ett tecken på att veckorna närmar sig.
 
KRAM




Kommentarer
carroCarro

Hur länge e det kvar? Va kul å ta massa kort.

Svar: Det är cirka 8 veckor kvar =)
Sara

2012-11-03  /  14:00:51  /  http://www.nericia.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback