Filt

2012-11-21 21:26:30 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Jag måste bara skriva om hur fantastiskt Bonde söker fru är! Det är ju ett program som alltid är lite segt i säsongsstarten men nu mot slutet blir det alldeles alldeles underbart ♥ Nån mer än jag som tittar och som inte vet hur hon ska vänta till nästa onsdag?
 
 
Måste också berätta att jag fick en sådan fin present till bebisen från en familj på jobbet igår. Blev så glad! Hade ju absolut inte tänkt mig att barnens föräldrar ska köpa presenter till mig. Roligt att veta att man är uppskattad. Denna fina newbie-filt fick vi:
 
 
Precis vad vi behöver - en lite varmare filt. Så mysig!
 




Kommentarer
Linda

åh vad gulligt av dem!

2012-11-22  /  12:52:40  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback