Feber och en månad till bf ♥

2012-11-29 12:38:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej torsdag! Max blev hes och hostig igår och hade feber när han vaknade imorse. Snorigt är det också. Om en timme slutar Marcus jobba och då byts vi av här hemma och jag åker till mitt jobb för två timmar i barngrupp och sen APT. Max röstresurser är det inget större fel på idag för han har pratat oavbrutet hela förmiddan. 
 
Idag är det den 29 november och det betyder att det är en månad till bf ♥. Tiden går fort!
 
 
Idag ser jag ut som en prickig korv
 
 
Njut av torsdagen!




Kommentarer
Maria - Fabulous Life

Jag har köpt en senilkarta så jag är jätteduktig på att ta dem så jag blev faktiskt lite förvånad att värdet hade sjunkit.. :/ jag tror det är varannan som gäller hela vägen fram men jag har inte frågat, har bara fått för mig det. Det är så häftigt att du snart har en till liten, veckorna går så fort :) hoppas Max kryar på sig! Kramar!

Svar: hi hi ja en senilkarta skulle jag behöva ta! Ibland är det ju svårt att få upp värdet fast man äter tabletter. Max mår bättre idag men fortsatt väldigt snorig men hoppas det ger sig snart. kram
Sara

2012-11-29  /  22:28:40  /  http://mariafabulouslife.blogspot.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback