Bebispyjamaser

2012-11-23 23:09:00 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Pausar fredagsmyset och kikar in här en sväng. Marcus tittar på en våldsam film jag inte vill se =)!
 
Max och jag har varit och köpt bebispyjamaser i strl 56 idag. Nu kan jag nog konstatera att vi har det vi behöver i klädväg för att välkomna vår nya familjemedlem ♥ Har ju inte alls köpt mycket nytt, endast några plagg. Känns ju roligare att se vem det är som gömmer sig därinne innan vi handlar alltför mycket. Sen brukar det ju kunna bli lite presenter också när bebis har kommit ;).
 
Två pyjamaser har vi inhandlat idag men jag hittar endast bild på en av dem på hemsidan.
 
 
Rött är så fin färg =)
 
Alla bebiskläder inklusive filtar och sängkläder är nu också tvättade. Skönt att kunna bocka av det! Imorn ska vi inhandla skötbädd och sådant till skötbordet. Sen är väl det mesta fixat inför bebis ankomst så då kan vi börja planera inför jul istället. Än så länge är en liten julklapp inhandlad och fyra rullar julpapper så på den fronten har vi lite att stå i.
 
Nu tror jag att jag ger upp för idag och intar sängläge. Godnatt!
 
 




Kommentarer
Johanna - Mamma till Lilly

Åh vad söt pyjamasen var :)

2012-11-25  /  01:48:27  /  http://Johannaastenvall.blogg.se
Helena

Åh vilken söt pyjamas! Vart kommer den ifrån?

Svar: Den är från Lindex
Sara

2012-11-28  /  07:37:59  /  http://tausert.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback