Vår

2012-03-11 20:23:56 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Idag har det verkligen känts som vår ute. 9 grader varmt och inte alls så blåsigt som igår. I eftermiddags var vi ute i trädgården. Marcus hade gjort chokladbollar som vi fikade och sen tränade Max att åka på sin sparkcykel, först på gräsmattan och sen på vägen.

Jag har även varit och planerat inför en bytardag/loppis som jag är med och anordnar.

Nu har jag landat i soffan och är trött och inte särskilt redo för måndag. Jag ska titta på Äkta människor sen innan det är dags att sova.

Hoppas ni alla haft en bra helg i vårvädret och är utvilade inför veckan som kommer ♥









Kommentarer
Anna

Det gick faktiskt bra. Jag hann inte tänka så mycket iom att jag jobbade kväll och sen dag. Var så trött men tycker att det är jobbigt när mina barn inte är hemma. Nu kommer det dröja ett tag innan jag släpper iväg honom igen, haha.

Hoppas det gick bra för er igår :)



Jag uppdaterar ju dåligt överhuvudtaget nu men gamla bloggen uppdateras ju inte alls :)



Mysiga bilder! Vad stor Max ser ut med sin sparkcykel! Nu hoppas jag på att vårvädret fortsätter. Så himla mysigt ju och skulle vara perfekt med sol och mer vår till Gabriels födelsedag :)



kramar

2012-03-11  /  22:04:38  /  http://annastankehorna.blogspot.com
Linda

Ja visst har det varit en underbar dag idag, älskar vårvädret!

2012-03-11  /  22:47:12  /  http://linchisblogg.blogspot.com
Emma - mamma till Meja och Alvin

Utvilad imorse, nja inte direkt. Men en härlig dag i solen har det varit i alla fall :)

2012-03-12  /  16:20:48  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback