Torsdagskväll

2012-03-29 22:27:52 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vad jag saknar det där varma vädret som var häromdan! Men får se det som en försmak på vad som ska komma.

Jag jobbade till strax över 18 idag och sen åkte jag direkt till Lindex där det var klubbkväll med 25% på allt. Jag handlade jeans och två toppar till mig och sen tre t-shirts till Max. Fanns mycket mer som var fint men jag behöver köpa skor också så köpte det som var nödvändigt. Sen var jag hemma en kort stund innan jag åkte och firade min mamma som fyller år idag.

Eftersom jag började sent idag så kunde jag sova till strax före 8 så känner mig ganska pigg nu fast klockan är mycket.

Hoppas ni haft en bra dag! Nu är det snart helg =)!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback