Prickiga Max

2012-03-18 10:49:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Eller goförmiddag är det ju. Har varit vaken några timmar. Max tittar på Postis Per och leker. Man glömmer ibland bort att han är sjuk eftersom han mår som vanligt men det är ju lite olämpligt att ta med honom till offentliga platser för alla vill ju kanske inte ha vattkoppor. Men utelek ska vi få till idag i alla fall, fast Max säger att han bara vill vara inne!




Max leker pirat när han tittar på Postis Per och alldeles nyss sa han Mamma kan du hämta skor? Jag svarade att han får göra det själv. Nej mamma jag kan inte jag har vattkoppor. Hi hi... snacka om att försöka utnyttja situationen!




Kommentarer
Josefine

Det där med att utnyttja situationer känner jag igen! Ronja är EXAKT likadan. "Nä mamma, jag kan inte äta upp maten, för jag är förkyld", och låtsas hon hosta eller nysa :-D

2012-03-18  /  12:36:05  /  http://josselyn.blogg.se/
Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Vad söt bild på Maxen!!! :) Här vill vi ha vattkoppor, vore skönt att få det överstökat :p Dock kanske dumt läge nu mitt i inskolningen av Viggo på dagis :p

2012-03-19  /  08:48:38  /  http://emmashjartan.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback