Prickar, besök och promenad

2012-03-15 15:26:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Max har fått fler prickar än igår. Igår hade han bara på magen, ryggen och några under blöjan. Idag har det kommit några i ansiktet och börjar komma på armar och ben. Han kliar sig också en del i hårbotten. Andra symtom är att han är trött men tror inte att han har någon feber idag.

Max tycker det är konstigt att han är sjuk men ändå får leka med kompisar! Igår eftermiddag/kväll var tre barn här för att bli smittade och idag har S med sin mamma varit här på förmiddan. Det var supertrevligt! Tack för besöket. S undrade när hon när hon skulle bli en prickig korv. Hon och Max lekte för fullt och hade väldigt roligt tillsammans. Nu får vi se om det resulterar i några prickar!

Max var väldigt trött efter lunch så då tog jag en promenad med vagnen och han sov i en timme. Nu tittar han på Byggare Bob inne i Marcus musikrum och jag sitter i allrummet och ska läsa bloggar. På nedervåningen håller vår nya diskmaskin på att installeras.





Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Öppet hus hos er helt enkelt. Jag önskar att barnen kunde få vattkoppor med nu när dom är så här små. Kommer väl tids nog hoppas jag :)

Kram

2012-03-15  /  18:32:51  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Anna

Vad skönt att han fått det nu. Vi väntar på att det ska komma till vår ort. Tydligen har det varit extremt lite nu ett tag fick jag höra på BVC. Jag hade hoppats att båda pojkarna skulle få det innan jag börjar jobba men det ser mörkt ut.



Kramar

2012-03-16  /  08:53:05  /  http://annastankehorna.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback