Jag är lite sådär halvtråkig just nu

2012-03-13 21:02:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Det är lite kämpigt med bloggandet nu igen. Inspirationen tryter och det känns inte som att jag har så mycket att skriva om förutom vardagslivet. Har inga direkta inredningsprojekt här hemma, inte så mycket inspiration till att laga spännande mat osv.

Men alla får ju ha lite downperioder gällande bloggandet ibland och jag vet ju att det ganska snabbt brukar vända. Så tills dess så blir det kanske halvtråkiga inlägg här men är roligt om ni kikar in och kommenterar ändå!

Kram från mig




Kommentarer
Lena

Hej! Det är kul att gå in och kolla sina bloggar man följer även om de som bloggar har en liten downperiod, snart börjar våren på riktigt vad det innebär med trädgård och man kanske "shoppar lite mer" och är ute och hittar på saker på ett annat sätt, då finns det mycket man kan skriva om...

2012-03-13  /  21:40:37 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback