Heja heja

2012-03-08 20:53:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Heja heja vad skönt det är att börja återgå till det normala!

Efter att ha vilat hela förmiddan så åkte både Marcus och jag och hämtade Max på förskolan vid 14. Oj så glad han blev över att både mamma och pappa kom och hämtade. Det är han inte bortskämd med eftersom vi jobbar om varandra på dagarna så den ena lämnar och den andre hämtar. Vi har sen varit och tittat ut en ny diskmaskin som kommer levereras och monteras nästa vecka. Vi har tänkt köpa det sen vi flyttade in eftersom den vi har är kass! Den värmer inte upp vattnet ordentligt så smöret på smöknivarna sitter liksom kvar. Den löser inte fettet ordentligt. Vilken skillnad det kommer bli när den nya kommer. Vi valde en som är ganska tyst eftersom man lätt störs annars när man tittar på tv och sen har den även ecoprogram vilket jag tycker är viktigt. Då får det kosta lite mer men det känns värt det för det blir billigare i längden att använda den.

Har huvudvärk nu ikväll så slappar i soffan. Imorgon blir det jobb. Känns bra!

Hoppas ni haft en bra dag och antar att ni räknar ner mot helg =)!



På väg till jobb i fredags. Åkte hem några timmar senare för att jag inte kände mig bra och sen började allt detta. Puh... tur veckan är avklarad!




Kommentarer
Anna - Saga & Albins mamma

Vad fin du är i den rosa mössan. Ang. det andra, håller tummarna för dig <3

2012-03-08  /  21:46:35  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback